fredag 26 april 2013

Stronger, faster - by nature!

God förmiddag Världen! Jag sitter här i underställ och frustar som en galoppör i boxen innan start. Det ska bli så kul att fara ut i skogen och träna. Idag ska vi tre adepter redovisa våra första pass live och med tanke på vad jag lärde mig om mina nya kompisar igår så blir det nog ingen lätt förmiddag. Jag ser på sätt och vis redan fram emot lunchen. Men skulle aldrig låta bli träna så det blir ju perfekt. Har sovit som en klubbad slalomstjärna i natt. Repris på det förväntas kommande natt.



"Men det regnar ju i Stockholm". "Ja, är det inte härligt?" Dock säger prognoserna att det ska sluta under tidiga förmiddagen så vi kanske inte får njuta av det. Missförstå mig inte, det är OK med sol. Också. Fast ibland är det skönaste att gå in i sig själv och bara grotta under passet. Och då passar ju regn riktigt bra. Min lätt ömma kropp - främst överkropp och axlar - kommer om en timme att vara uppvärmd och redo. Det blir en härlig dag på jobbet. Jag önskar dig verkligen detsamma. En vacker dag kommer vi säkert att svettas ihop. Ute. Från och med nu så kommer rubriken vara en del av min vardag. Gräs är gott. Stronger, faster!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar