måndag 1 april 2013

Mars...

Söndag kväll, sammanfattning och stämningsmusik, Lundell - Du tog mig. Valfritt naturligtvis.

"Don´t ever change" säger jag till min bästa kompis och hoppas att vi alltid kommer att vara de vi är för varandra. "I will never change" säger jag till dig och det får du helt enkelt stå ut med. Det innebär att du får mina åsikter, min pepp och min personlighet upptryckt i nyllet då och då. Fast om du nu får det så har du ju accepterat det. Mars blev bra. Februari var skit. Så mycket skit att vi gav faen i att kommentera öht, usch.

Februari 2013.
Jag har förbrukat 30 000 kcal, dvs energi som motsvarar fyra och ett halvt kilo kroppsfett, under totalt fyrtiofyra timmars träning. Det ger en och en halv timme per dag i snitt och precis vad jag vill hålla. Fullt i klass med januari och förra augusti, som är toppvärden. Missade iofs mitt viktmål (sjuttiotvå komma något) för andra månaden i rad. Väger runt sjuttiotre och en halv. Men det spelar ingen roll när alla mått funkar, minus på midja och plus på bröst, axlar och armar :-).

April 2013.
April kommer att bli tufft då kosten kommer att hamna i fokus. Öl och kolhydrater kommer att gå fetbort. Vin och protein får bli fokus. Jag hoppas att vi om en månad kan publicera lite midjebilder som ger sommarkänsla. Det blir sista månaden där vikten är en viktig parameter, sedan blir det måttband i första hand. Kors vilket fokus på mig och mitt... Du måste stoppa mig --> hur går det med dina mål? Växer vi ihop eller ligger du långt före mig?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar