onsdag 2 oktober 2013

Morgonhum har hum i humhum .... :-).

HAHA - antalet läsare av inlägget är direkt proportionerligt till hur fritt man kan tolka rubriken. Sex säljer! Du är ju här..... VSB, eller hur?


Men helt klart är att morgonstund är en bra stund. Vi är alla olika men jag är fullständigt klar på vad jag vill ha på morgonen.... I morse tog jag en kylig promenad till gymmet och genomförde ett röjarpass på cykeln. Låt oss säga att det bara var eliten som var på plats. Nu så här en timme efteråt, nyduschad och nyäten känns det som en miljon. Som alltid när man gjort det redan tidigt på morgonen. Det allra bästa är ju att man hinner med fler gånger under dagen då. Ikväll tex har jag ett pass inbokat med en vän. Det blir faktiskt första gången för oss och förmodligen kommer jag att få ont.

Lycklig och full i bus.
Boxning. Passet i kväll, alltså. Men låt oss stanna kvar vid cykeln som träningsredskap. Jo,jag vet att jag sjungit den här sången tidigare men det måste bara ut. Cykel är optimalt, allra optimalast är naturligtvis att köra MTB crosscountry som ger både rejäl kondition samt mycket styrka. Samt en skön hög med diverse bra hormon, du vet .. -in hit och -in dit. Bra skit helt enkelt. Att cykla inne är surrogat men om du låter bli att lyssna för mycket på en del instruktörer som tydligen aldrig cyklat ute utan låtsas som du faktiskt cyklar - och inte spinner - så är upplevelsen fullgod. Kom ihåg att använda överkroppen som stöd bara.

Lycklig för sexton centimeter mindre Putte. I midjan.
På temat skriva - jag vill ju få iväg ett par böcker som finns i huvudet - och koppla till säljande rubriker så är det ju sant att vissa saker säljer bättre än andra. I konversation med en kompis så sa hon "Jaha, men vad skriver du då?" och jag drog på svaret, man vill ju inte skrämma trevligt folk, "Äääh, jag tänker skriva under pseudonym...". Svaret kom lika snabbt som en hungrig kobra hugger och levererades med ett leende på köpet; "Jaha, snusk. Det måste jag få läsa!". Med sådana supporters kan man ju inte misslyckas!

Lycklig hög efter ett morgonpass!
Onsdagskram för att du förstår och har insett att vi har ett land att bygga. Välkommen hit igen. Spring nu ut och ha kul!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar