lördag 19 oktober 2013

Jag slutar inte när jag är trött, jag slutar när jag är klar!

"Det är åtta veckor till jul" sa kompisen. "OK, då skruvar vi väl upp det lite", sa jag. Det känns som ett lagom panikläge i träningen för att det ska kunna gå. Eller för att det ska kunna vara motiverande nog att försöka. Efter resveckan utan större träningsinsatser så fick jag "på skiten" igen i torsdags, fortsatte igår och i morse med bra intensitet. Och i morgon - söndag - är det ju Putte special på Sunlight igen. Sedan somnar man bra.



Fast ikväll är det soffhäng och återhämtning ihop med goaste dotterskapet som gäller. Har haft lite skön tid ihop och hon får mig att göra sådant som jag vanligtvis skjuter upp. Som att gå på stan och kolla kläder. Något som jag egentligen gillar och verkligen behöver göra nu när allt gammalt är som tält. Och så slåss vi när vi får chansen. Mysigt det med. Nu siktar vi på Sushi och en bra kväll. Ses vi på gymmet i morgon?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar