måndag 21 oktober 2013

Grekland?, Portugal? - IDGAF!

Det spelar ju liksom ingen roll. Har vi nu lyckats ta oss ut på isen så får vi väl ta oss hem? Eller helt enkelt drunkna och dö ihjäl oss. Även om jag själv ansåg att Grekland borde vara lättast så vet man ju inte. Förmodligen kommer vi som vanligt - Sverige i nöd - att fixa det med en heroisk hemmainsats. Och så har vi ju han Zlatanfiguren. Vår one-man-army.

Bad hair...
Vad har de där bärplockarna att komma med? Jag är inte impad av handendär "Aj mamma jag har ont i foten - Rolando". Om jag fick lägga upp taktiken skulle Kimpa och kollegan "Mammas blonda pojke" slå långa precisa bollar på Z. Hela tiden. Mata, mata och mata. Och vi skulle vinna med fyra-noll. Både hemma och borta. Och Z skulle ha gjort alla nio. Word. Risken är dock stor att förbudskaptenen säger nej till det. Det blir spännande och som vanligt kommer vi att få sitta på nålar innan Mellberg knoppar in en hörna på Friends. I snöfall och åttioåttonde minuten.

Good hair...
När jag ändå har "air time" och din odelade uppmärksamhet så ska jag väl passa på och meddela att träningen har tagit fart igen (ja) och jag ska minska sex centimeter i midjan till jul. Kul. Körde tre timmar igår och det blir detsamma idag. Det gäller att passa på när man har tid. Njuter av att ha dottern hemma ett tag nu och så ska vi njuta lite av ÖSK på TV ikväll. Men först --> mot gymmet. Vi ses väl där och gör den här världen lite bättre. Hörde jag ett ja? Fint, jag har saknat dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar