lördag 26 oktober 2013

Förtydligande om Sunlight!

"Ooooups, jag ber om ursäkt", sa jag när en vän ringde mig och berättade om den koppling hon gjorde när hon läste mitt inlägg "Sunlight? Sunlight!" i veckan. Man kunde tolka det som att gymchefen på Sunlight - Annelie - kunde vara den person som jag var missnöjd med. Helt fel, vilket jag förklarade när vederbörande ringde mig och rakt frågade just det. Den saken är över mellan oss och jag är uppriktigt glad för det samtalet! Om folk öppnade munnen mer - och jag blev tydligare i mina kopplingar - så skulle den här världen vara bättre.



Vi hann med mycket under ett långt och bra samtal. Bland annat så lyckades vi klara ut att jag missförstått "brafota-regeln" och även det var skönt. Leve mina fotleder och dess kommande frihet! Jag fick också under samtalet chansen att förklara varför jag valt att stanna kvar på Sunlight - att det i mina ögon inte fanns något alternativ med samma utbud.  Jag anser dock fortfarande att man har fel om man omotiverat hackar på mig och andra, men inbjuder som alltid till en förlikning. Jag hatar att ha fiender och är inte snäll mot dem. Fast helst vill jag slippa dem helt genom att vara  vänner i stället.....

Vilken låt spelar på Spotify när jag fixar i köket?
"Kan du ju fundra lite på..... Det handlar lite
om varför just vi finns till...."
Ber om ursäkt om jag inledde lördagskvällen med att vara lite allvarlig. Det kommer säkert en normal upplaga av bloggen senare. Kram för att just du läser och vill något i världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar