söndag 6 oktober 2013

En Putte special tack...

Efter två dagar av passiv aktivitet, eller vad man nu kallar det så var det dags för lite action. Det blev sanslöst bra och mitt ego växer och min fokus bara sitter. Det är så skönt att få mål bekräftade. Jag är byggd för det, jag fungerar bäst under press men jag vet också att stora segrar känns bäst.


X-mas 2013 har precis börjat men tomten visade sig redan idag och gav mig en liten present faktiskt. En solklar uppmuntran och det behövs egentligen inte ett dugg mer. Den räcker ända till jul Tack, snälla tomten. Har du fler så tar jag iofs gärna emot dem. Gärna regelbundet. "Ska vi köra allt det där, det är ju som ett träningsläger i miniatyr...?", sa goa kompisen före första gången men bangade naturligtvis inte. Hon är inte sådan, då hade hon aldrig valt att vara min vän för det första.


Och för det andra så hade jag inte valt att ha henne i laget. Jag väljer vinnare, överlevare och folk med pannben. För att jag är det själv och för att endast den som är lika stark eller starkare än jag är kan lyfta mig. Jag svarade "äsch, det är inget läger - det är en vanlig söndag på gymmet för mig". Idag gjorde vi det igen, två och en halv timme och efteråt lika fnittrigt slut och lyckliga. Bra skit, mina vänner och vår träning. Och tomten. Jag längtar efter alltihop igen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar