torsdag 3 oktober 2013

"Det är komplicerat..."

Om jag ska bli lite personlig ett tag så kan jag berätta att jag uppskattar värme, humor och ett skarpt intellekt som håller mig på topp i kommunikation. Verbal likväl som fysisk. Att ha ett eget tvärsnitt med någon är fint. Om det nu är lite komplicerat så skulle nog de flesta backa. Fast inte jag. Varför ska det vara enkelt hela tiden? Utmaningens svårighetsgrad gör den ju intressant och utvecklande. Ju. Och målets värde styr.

Färdigtränat. Lite busiga Adidas.... det krävs lite lim.... :-)

Jag skulle nog vilja omformulera alla världens floskler om svårighet och prestation. "Det är komplicerat" till "det är riktigt intressant" och kanske ta och ändra till "modiga pojkar får kyssa vackra flickor..". Som Örebroare vill jag skrika "Det går aaaaltiiid!" istället för det där andra som världen tror att vi skriker ut över Svartån.

Färdigtränat. Lite busig pojke.....
funkar bra utan lim.

Mitt träningsmål är att bli så fettfri som möjligt fram till jul. Det går. Inte för att det är lätt - utan för att det är svårt. Utmaningen kan säkert bli fläckvis tuff men det är ju det som gör den intressant. Projektet har ett namn, X-mas 2013. Och det är naturligtvis en omskrivning av en annan floskel från stranden. Sedan har jag andra mål, andra projekt också med namn men det är en helt annan sak. Tack för att du läser och förstår hur viktigt det är med utveckling. Gå nu ut och byt ett leende med någon. Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar