fredag 24 maj 2013

Filminspelning, ny kärlek och offensivt självförsvar!

Samhället förfaller. Jag är glad att jag kan självförsvar och även lite offense. Jag vet hur man släcker bränder och jag kan akut omhändertagande. Dessutom kommer jag att vara skoningslös om något hotar mig eller något jag älskar. "Jag har slagits två gånger i mitt liv och en av gångerna var jag schysst och fick stryk", har en vän berättat. Själv har jag varit i slagsmål en gång och då fick jag stryk. Slutsats? Älta inte, lär dig och agera annorlunda nästa gång om den kommer. Det har du hört mig säga tidigare. Ständig utveckling eftersom stillastående är tillbakagång.

FASTER. STRONGER. By nature.
(Från vänster, Anna, kameran och Olle)
Igår vid femtiden ringde en kul träningsvän - Anna på CrossNature - och behövde folk till inspelning av "CN-vår" en av årstidsfilmerna om hennes träningskoncept. Eftersom jag gillar bra bättre än dåligt och har en startsträcka likt en nykär sextonåring så sa jag ja. Efter en halvtimmes roddande satt jag på E4N och fixade smink och hår. Nää, det gjorde jag ju inte, men du förstår läget. Full fart spar tid. Landade i Bromma med en kvart tillgodo och möttes av träningsvärme deluxe. Det är verkligen speciellt att träna i grupp ute. Hela gänget lyste upp när jag meddelade att det regnade bäver hela vägen upp till Kungens kurva och att vattnet stod decimeterdjupt på vägen. If it aint rainng it aint training, du vet.

Det där kan du inte uppleva inne.
Klicka för att titta på CrossNature Winter filmen.
Ett glatt gäng och efter tio minuter kände vi varandra. Det är så det funkar med bra folk som gör kul saker ihop. Konceptet är så mjukt, anpassningsbart och djävligt inspirerande att det bara funkar. Naturen gör dessutom underverk med oss som kanske är inne hela dagarna. Jag har tio nya kompisar som har stönat och svettas med mig. Iofs kommer jag inte ihåg namnen på all men deras leenden minns jag. Igår kväll log jag hela vägen hem! Det ska bli så kul att dra igång i Nyköping. Dessutom känns det att vi tog i. I alla fall jag och det lär väl synas i kameran..... inga fejkade leenden. Glömde helt att jag skulle le snyggt.

Ååååh, gumman....
Idag när jag i snart ett dygn pillat på, klappat och njutit av min nya kärlek så måste jag bara vräka ur mig ett jubel! Du motsvarar mina förväntningar fullt ut och jag vill bara lära mig mer om dig. Du har levererat allt jag hungrat efter och dessutom är du så snygg. Visst gav mina aktiviteter ihop med Desire(e) en hel del bra men du är fulländad och jag ser fram emot varje gång du kallar på min uppmärksamhet. Du är större och tydligare i allt. Spontant skulle jag säga att jag älskar dig, men det vore kanske inte rättvist så här tidigt. Vill inte sätta någon press på dig utan låter vårt förhållande utvecklas på ett lekfullt sätt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar