onsdag 29 maj 2013

Det här kan du inte göra inne på gymmet!

Ha, fick frågan vem jag är. Egentligen. Ja. Men vadå, skulle det finnas något annat än det du ser. Jag skrattade och sa precis så. Och då sa hon att jag var olika. Olika? Jag är mig och inte olika, fast då slog det mig att två kloka kvinnor - nu är vi där igen - sagt det tidigare. Att jag är olika. Alltså inte speciellt olik andra, eller olika som i konstig utan att jag kan vara två. Beroende på situation kan jag tydligen förmedla olika. Schizo light, eller vad? Troligen inte. Förhoppningsvis inte.

Olika? Ja mer hår i alla fall. Usch vad jag velar om just det.
Jag är förmodligen minst lika normal som du. Vi kan ju stämma av så vet vi en gång för alla. Så om jag visar min så visar du din. Deal? Jag börjar, bara för att jag kan. Och så kontrar du. Det här är ingen kontaktannons men du kan ju le om du gillar det det läser. Jag är en helt vanlig. Jag måste bara släppa ett av mina favoritcitat; "Det är helt normalt, men inte så vanligt förekommande...". Sagt om något jag gjorde en gång i vintras.

Hålet på Hållet.
Jag gillar när det som sker sker fort och mot ett mål. Jag gillar kommunikation och tror att allting går att prata om och därmed att allting går att lösa bara man pratar om det. Jag gillar att träna och gillar om du gillar det också eftersom jag tror att en tränad människa mår bättre och gör allting bättre. Jag gillar mitt tekniska jobb. Jag gillar att du har ett spännande jobb som vi kan tala utvecklande om. Jag väljer att vara med dig för att jag gillar det. Lite så är jag. En sak till, jag tror på din och min förmåga att uträtta oerhört stora saker, Var för sig och ihop. Så, nu ska jag lyssna. Du då, hur är du?

Det här kan du inte göra inne på gymmet!
En bra dag bland många andra bra dagar summeras. En timmes boxpass och trekvart promenad ute på Hållet bara för att jag hade energi och var stel i häcken. Rörelse är bra och hjälper till med återhämtning. I morgon är en annan dag. En annan bra dag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar