torsdag 16 maj 2013

Att vara perfekt!

" - Patrik, du är perfekt!"
" - Tack, det är du med!".
Det är så det ska fungera. Jag är perfekt och jag vill vara det i allt jag är och gör.



Det finns säkert någon därute som har en annan åsikt om mina egenskaper. Någon som irriterar sig på min alltid så positiva ton, att jag alltid verkar må bra och ha kul och att jag alltid orkar träna. Det kan jag ta och hantera. Du får vara missnöjd eller besviken på hur jag är. Det kommer jag inte, vill inte och ska inte ändra på. Det är mina egenskaper och vad som gör mig till mig. Den du säkert gillar i grund om botten.



Det finns säkert någon därute som har en annan åsikt om vad jag gör. Någon som irriterar sig på hur jag i positiva ordalag uttalar mig, hur jag berättar och lever som om jag alltid mår bra. Samt att jag alltid sprider det positiva budskapet i att leva öppet och att träna mycket. Det kan jag ta och hantera. Du får vara missnöjd eller besviken på vad jag gör. Det kommer jag inte, vill inte och ska inte ändra på om det inte är så att jag har fel. Det är mitt sätt och vad som gör mig till den mig. Den som du gillar i grund och botten.



En viktig sak dock - om du är missnöjd eller besviken så måste du berätta det för mig. Jag uppskattar det och det är det enda som kan få mig att utvecklas. Kom ihåg det. Det gäller för övrigt i alla relationer. Inte bra med mig. Kram från ett soligt Älvsjö!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar