tisdag 29 januari 2013

Smittsamt bra!

Det här blir en bra tisdag i en bra vecka. Iofs så brukar jag ha lätt att ha bra veckor men mycket runt mig känns extra varmt och tryggt just nu och då mår jag bra och presterar bra. I morse till exempel genomförde jag "det förmodligen bästa cykelpasset genom tiderna". Hittills alltså. Allt hängde på min inställning som naturligtvis kom ur min positiva mood. En sund själ ger en sund kropp skäl att prestera.... **bra försök**.

Nöjd, harmonisk och hög.
Stämningen var på topp trots den relativt tidiga timmen och även om jag/vi gjort passet många gånger så tog det eld idag. Jag orkade ligga på högre belastning och under längre tid än vanligt och det kändes bra. Jag lyckades kliva in i zonen och missade instruktionerna flera gånger. Jag brukar ju iofs ofta hitta på egna saker under passen för att få något som passar.

Jaja, ser väl antagligen ut så där
när jag steker frukost. Huga.


Hemma blev det brottarfrukost med skinka, varma grönsaker och ägg. Det ska vara gott att leva. Jag kommer att fortsätt denna tisdag med gott humör, jag kommer att smitta av mig det på dig så du också får energi att skaffa dig en bra dag. Kom ihåg att du själv bestämmer hur du ska reagera på händelser och därmed hur du ska må. Mitt tips till oss är att vi ska må bra. Tillsammans med dig orkar jag allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar