måndag 14 januari 2013

Halva inne!

Halva januari avklarad alltså. Och saker börjar klarna för mig på många plan. Hur är det för dig? Har vardagen satt sig och du kunnat börja se framåt. För mig är nu och framåt allt. Nu är en sann känsla och den verklighet jag upplever och framåt är dit jag ska. Jag hamnar inte där jag hamnar utan jag går dit jag ska. Jag hoppas du tänker likadant. Ladan ligger därborta. Bara gå.

Dagsläget (igår alltså - idag ännu bättre...)

Förra veckan blev bra träningsmässigt med en grym avslutning avseende kvalitet. Totalt elva timmar i aktivitet och 6600 kcal i förbränning. Trots förbränning i underkant så börjar jag närma mig en bra känsla i kroppen. Jag tyckte tom att jag såg en muskel under fettet på magen! Ja, jag är knäpp - jag vet. Ska var stabilt nere under 74 kg om två veckor. Vägde igår ut på 74.2 så det bör kunna fixa sig. Sedan ett kilo till bort under februari och första mars ska banne mig andra siffran på vågen vara en klockren tvåa.


Planeringsdörr
Jag vet att vikt är relativt dåligt som måttstock, men jag har min egen lilla väg. Så länge som jag håller min önskade vikt eller tom går ner mot målet är det OK. Under förutsättning att jag ser resultat, blir hårdare i kroppen och känner kläderna passa allt bättre över axlar och armar samt allt sämre runt midjan. Jag reser just nu mot mitt mål. Det finns plats för dig med! Allt som behövs är ditt beslut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar