onsdag 2 januari 2013

Lagom fet tvättstuga!

Äntligen en jobbardag igen. Jag blir smått snurrig på var vi är i tillvaron. Inte bara för att min egen är omtumlande utan även för att strukturen saknas i kalendern när det är så mycket helger. Hur funkar du själv när jobb och ledighet flyter ihop? Nu är det bara en kvar så blir det vanligt liv igen. På något sätt känns det som en vettig tanke med med tanke på vilken vår jag ska skaffa mig. Med struktur i allt. Fast det är ju rätt skönt med lite lugn inskolning.
Alldeles lagom mycket fett.
Gårdagens för mig långa pass känns fortfarande i kroppen men tack vare att jag ska vara igång hela dagen så kommer stelheten att gradvis försvinna. Ikväll så ska jag köra löpning och ett gruppass styrka på Sunlight med lagkompisen. Och då kommer jag att vara stark som vanligt. Snudd på farligt pigg känns det som. Inspirationen inför kommande uppgifter finns där som en drog hela tiden. 

Här med.
Planeringen inför våren slipas och har fått struktur i ett par viktmål. Nuvarande stabila 75:or ska sista januari vara 73:-or och sista februari 72:or. Dvs vågsiffran ska sluta på 3:a respektive 2:a. Då ska banne mig midjan sitta där. Om det sedan räcker till bräda eller "mindre torktumlare" till sommaren får vi se. Vad jag vill visa dig är ju klart i alla fall. Och vad jag vill se på dig vet du ju.

Snygg stuga!
Resan 2013 har bara börjat. Jag vet att du ska med. Varje år ska innehålla minst ett byggprojekt. Så har mitt  liv alltid varit. Och en fungerande tvättstuga är ju vägen till lycka!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar