söndag 27 januari 2013

På spåret!

And if you don’t feel good what are you doing this for?

Schysst låt med härlig text, höjer läsupplevelsen så knappa igång den. Jag gillar den eftersom den påminner om en kul typ. På många sätt. Detta om detta, jag hoppas att du är i en positiv mood för det här inlägget är positivt.



Träningsveckan har störts lite av jobbarresa men det blev iaf träning alla dagar även om mängden slutade lite under önskad nivå. Jag fick ihop elva timmar med en förbränning på 6500 kcal mot målet på 7000. Viktmässigt ligger jag rätt en knapp vecka kvar av januari, nu gäller det bara att hålla veckan ut. Nästa månad - februari - ska innebära ytterligare ett kilo ner. När vi går in i mars ska det alltså stå sjuttiotvå komma något på vågen. Det är i så fall nästan tio kilo ner på ett år. Otroligt bra och skönt att tänka tillbaka på när det ibland känns tungt.



Jag vet att ju närmare målet man kommer desto snävare blir det och desto viktigare blir detaljerna. Jag inbillar mig att min framgång - viktnedgången bla - bottnar i att jag äter vettigt. Men jag vill lära mig mycket mer om det på ett teoretiskt plan. Jag tror faktiskt att med ännu mer fokus så kan jag kanske nå sjuttio kilo och nästan fettfritt till sommaren. Något att jobba mot.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar