onsdag 6 mars 2013

Take no prisoners!

Nej just det. Kör på enligt plan och tveka aldrig. Jag har gjort det någon gång, tvekat, och det blir helt enkelt inte bra. Du måste vara den du är annars förlorar du trovärdighet. Backa aldrig men lär dig av historien och upprepa aldrig ett misstag. Det låter enkelt och är enkelt. Men börjar du vela så är du rostad.

Bortskämd gymråtta.
Lovade ju att sammanfatta februari i söndags men det är inte värt trycksvärtan så vi skiter i det. Om jag är bitter över tre förlorade träningsveckor? Nej då. **Pinocchionäsa...**. Det är ju bara att sätta nya mål och tugga i sig vad som dyker upp på vägen. Många av er ger mig så härlig energi just nu och det gör att jag vet att jag kommer att lyckas, med skönt folk runt som stöttar och småjabbar så växer den här mannen till nästan odrägliga höjder. Blir det för mycket så återstår två alternativ. Att kliva av eller att kliva av. Att jag skulle ändra mig finns troligen inte. Jo, ok då i ett läge, men det är på tok för privat för att diskutera med dig i detta forum.

Sjöutsikt!
Idag har jag genomfört två vettiga träningspass samt det jag älskar mest - stått inför en hörsal och föreläst om   hur man puttar elektroner åt rätt håll. I morse blev en kvart styrka på rummet och i kväll löpning och styrka på hotellets gym. Grymt besviken på gymfaciliteterna på Scandic Portalen i Jönköping. OK, bättre än det junk som de flesta hotell brukar ha i en skrubb men det sämsta Scandic har visat mig. Fast jag är bortskämd och kräsen när jag skriver så. Man kan ju faktiskt alltid använda kroppen som belastning.

Rock?
Rock on and rock hard. Rock hard and grow hard as a rock! 100%.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar