söndag 24 mars 2013

Jag hade tänkt, men...

Jag hade tänkt sammanfatta veckan här ikväll. Jag hade tänkt skriva att jag haft ett ovanligt givande möte under veckan, mitt i all vardag, och att det gör mig oerhört glad. Jag hade tänkt skriva om hur bra jag mår efter en promenad med bra sällskap där solen över snön bara stod för hälften av värmen där vi gick och smälte isen under våra fötter. Jag hade tänkt skriva om drygt sju timmar i träning och 5000 kcal som jag bränt i veckan. Jag hade tänkt skriva om att jag ser fram emot två veckor utan hotell och därmed mer tid att träna.....



... men så läste jag goa, galna kompisens blogg. Och då kändes det bättre att länka till den och be dig läsa hennes ord, efter att tre av hennes nära gått bort i cancer på ett kort år.



Fuck cancer!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar