onsdag 13 mars 2013

Feel good!

Man ska aldrig säga aldrig säger dom. Jag tycker om positiva uppvaknanden och blir hög på att må bra. Ett ord eller en händelse kan rädda en hel dag! Ännu värre taggad blir jag om jag drömmer harmoniskt och sedan vaknar med samma känsla. Jag tror att jag nästan är jobbigt positiv då. Kanske tur att man osftast vaknar ensam. Haha. Idag är en sådan dag.

Ge mig ett finger och jag bygger en arm åt dig!
Jag känner att just du ska få lite av min energi så ta emot den och räta på ryggen hela dagen. Visst känns det redan lite bättre, fast det var bra redan innan. Härligt! Nu när vi känner att just vi är starkast så ska vi ta vårt ansvar och föra över energin på våra arbetskamrater, elever och barn. Det kommer att bli en sådan positiv och bra dag att nyheterna om Sveriges förväntade snökaos bleknar bort i ett nafs.

"Hon är född i en småstad...." Nej, det stämmer ju inte.
Sikta högt, högre än vanligt,  hela dagen och så sammanfattar vi framgångarna ikväll. Och du kom ihåg det där med leendet. Låna ut ditt till någon som behöver! Hur jag blev så här odrägligt positiv just idag? En kombination av att jag är född sådan, tycker bättre om bra än dåligt och så mina varma tankar. Hur kommer det sig att du just nu mår lite bättre?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar