fredag 30 augusti 2013

Köp lite aktier - det är höst!

Och vad jag menar med det är att Svensk industri nu är på gång efter sommartorkan. Javisst! Jag - och mina kollegor naturligtvis - har ju börjat höstsäsongen och vår mission är att rädda svensk industri från farorna med statisk elektricitet. Körde en öppen kurs i Borås i onsdags och det var ruskigt bra folk med. Av flera skäl, varav det ena är barnsligt, var det extra roligt att vara i Sveriges regnigaste stad ett par dagar. Har just avslutat första veckan med "World tour" och det kommer att bli en hektisk och spännande höst med mycket kul i företagen.

Ingenjörer har roligare. Vi är lekfulla, ganska duktiga,
använder gärna leksaker och bangar inte för nya grepp...
Sitter med en uppäten Sushi och andra glaset återhämtningsdryck. Vit. Om du kommer ihåg så testade jag vilodagar under april-maj och tyckte det kändes konstigt. Fick ett tips att man kanske istället skulle ta en fyra-fem dagar som en återhämtningsvecka för att verkligen komma ner. Jag har inte tränat sedan i måndags och Gundes "my legs are spritting" gäller verkligen. Tur att jag är ensam med tanke på vilken energi jag känner.



Jag är absolut inte som alla andra. Jag är mig själv.
Att min kropp är van vid rörelse känner jag och jag har iofs förmånen att alltid kunna köpa och äta bra mat, men lite kolhydrater har jag unnat mig under veckan och jag tycker att det känns väldigt mycket att jag varit inaktiv så länge. Kanske inbillning men det skiter jag i. Har viljan att återta kontrollen och kommer att göra det under en intensiv helg. Vill du hänga med så blir jag glad. Två är fyra gånger roligare än ensam. Jag är glad för att just DU hänger på och läser och utvecklar världen ihop med mig. Vi är bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar