onsdag 21 augusti 2013

Onsdagsreflektion.

Skitdagar är inget jag lägger tid på. Bara så du vet. Morgonträning är bra. Då har man hela dagen kvar att jobba och träna en gång till på. Satt på cykeln på Sunlight och spanade mot solen. Och gården utanför. Och lite på de morgontrötta jobbare som gick in eller ut ur hotellet. I Patriks Sverige får man. Kom ihåg det. Det är både viktigt och bra. Samt en förutsättning.
Det finns folk som tycker att jag sticker ut, sa den blå.


Jag älskar den här stunden efter morgonpasset och resan till jobbet, idag till HK i stan. Kaffe, en smoothie och bara jag. 100% nöjd ska du veta. OK, ont här och där men det har jag ju skaffat mig själv. Vad vore ett kärnkraftverk utan driftstopp eller ett gammalt lok utan repor i plåten? Jag är dessutom lite av båda. Ett ånglok med kärnreaktor. det handlar ju trots allt bara om att koka vatten.

Detta såg jag från spinningcykeln.

Gården utanför gymmet: Du får röka om du vill och måste. Du får ha foppatofflor på dig om du vill och måste. Du får låta magen hänga över bältet likt en vetedeg, om du måste och vill. Fast det blir liksom fel med en kombo och dessutom utanför gymmet. Tycker jag. Kom bara ihåg att i Patriks Sverige så får man. Det är både viktigt och bra. Samt en förutsättning. Onsdag, mmmmm...kram på dig!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar