onsdag 28 augusti 2013

Vännen, det här kan vara dina viktigaste arton minuter!

Den här dagen har börjat bra. Är på World Tour i jobbet den här veckan. En av fördelarna med mitt jobb är att det ofta blir World Tour. Borås. Hissen på Hotell Jazz är glädjande nyrenoverad och man kan välja musik. Valde "rock" och fick "Love in an elevator" och väntade förväntansfullt på att någon nytränad i linne skulle kliva in. Inte då. Får åka mer hiss i kväll....

Inte ens någon av brandkillarna som
är på kurs klev in..... Nya tag ikväll!
För ett par dagar sedan spreds den här videon med en massa basfakta om socker och hur vi fungerar. Den ger mig rätt i mna tankar om giftiga kolhydrater. Snälla, se den - om inte annat så att vi har samma fakta. Sedan behöver du inte göra som jag eller ens lyssna på mig. Det kan vara så att det är ditt livs bäst investerade arton minuter.

Länk till den viktiga faktafilmen!

Ta några bra beslut idag och så hörs vi ikväll. Det finns någon därute som älskar mig, det gör mig glad. Det finns någon därute som älskar dig, det gör mig glad. Kram för att du vill.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar