tisdag 6 augusti 2013

Men, du ska ju vara ett batteri!

Ja, jag vet men nu har jag suttit på laddning ett tag. Jag förstår att det kan vara lite skrämmande till och med men även jag har svackor. Inte så att jag tappat fokus men jag har kanske ifrågasatt fokus. Alltså om mina mål varit rimliga eller om yttre faktorer gör att stora justeringar krävs, Jag har faktiskt funderat i banor av att jag kan ha haft helt fel. Lite scary när det handlar om väsentligheter.

Semper in Primis.


Nu var det inte så. Jag vet nu att jag ska fortsätta  min uppgift att vara lok, energikälla, drivkraft, påhejare och bollplank. Jag är och ska vara mr100%, din superhjälte och vän. Patrik helt enkelt. Jag säger inte att alla våra uppgifter är enkla att lösa, vissa kan tom se oöverstigliga ut men hav förtröstan min vän. Good things come to us who deserve them.

Absolut inte elak, men med en lurig glimt i ögonvrån. Alltid.

Setbacks are temporary but success last forever. Det är inte floskler. Det är fakta om du väljer att se det så. Jag är glad att en del av er har pratat allvar med mig. Jag är oerhört glad över det senaste betyget att jag är frisk nog att få fortsätta leva i den viktiga bubbla jag vill leva och utvecklas i. Jag sänder en tacksamhetens tanke till budbäraren. Det är nu ni ska ställa er upp och skrika; "Oh, crap - he´s back....!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar