fredag 26 juli 2013

Lite rörd, faktiskt.

Tack för den oerhörda respons min text nyss fick. Jag vet att det egentligen är en skitsak jag kämpar för, men för mig är det detaljer som bygger helheten. Om man inte tar en lek på allvar så blir den inte bra. Om man inte bryr sig om detaljer så får man ingen hel helhet. Om man inte har en grund bygger man inget torn.


Jag är oerhört rörd för de kommentarer som kommit in, De flesta har valt att skriva privat och det betyder ännu mer än statuskommentarer. Någon har tyckt att jag är fel ute och det är lika viktigt det med. Om jag har fått dig att reagera, fundera eller ifrågasätta har jag lyckats. Vi får se hur min partner väljer att agera. Som en viktig vän sa en gång för länge sedan "att behöva ta beslutet att skiljas skulle vara lite av ett misslyckande". Men jag tvekar inte för ur ett uppbrott kommer utveckling. Hur jobbigt det är kan vara. I den svåra stunden visar den starke sig.  Tack mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar