lördag 20 juli 2013

Dag fyra. Hybris light.

Jo, tack det rullar på bra. Så bra som det känns efter fyra så kommer det säkert att vara snudd på olagligt efter trettioen.

Man måste hålla cykeln ren.

I was built to be the best
Number one and nothing less
Leave me to my destiny
I have waited patiently
I have vision' oh I believe
I know I can count on me

Here we go it's getting close
Now it's just who wants it most
It's just life that's how it is
Cause we have our strengths and weaknesses

Oh I have vision' oh can't you see
I'm on the move make way for me

And when I fall down
I have to pick myself back up

So stand up stand up for the champion
For the champion stand up



Ja, texten är skriven till mig. Träningsmässigt blev det trettioen kilometer på MTB i Ekensberg. Härligt att cykla på en kuperad bana, det finns inget bättre än när man ibland ser framhjulet i ögonhöjd. Jag har som synes en hälsosam hybris och det är ju faktiskt så att just jag är en av få som kan bära just det. I morgon skriver jag om snygga häckar och centimeter. Det brukar bli livat. Glöm för fan inte bort att leva.

Mitt favoritredskap.

Kram för att du läser och förstår, du vet hur du når mig när du behöver!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar