söndag 16 juni 2013

Skadeläget....

... är gott för närvarande och jag vet inte vad som ska stoppa mig! Kanske du? Men varför det.... Sticker iväg på säljmöte i två dagar och då blir det förmodligen inte så mycket idrott även om jag har hört rykten om lekar. Jag älskar ju att leka så det kanske blir tufft. Bäst att packa matchställ i all fall. Och badbyxor eftersom vi bokat ett hus vid Hjälmaren. Dags för premiärdopp för min del.



Här om dagen var jag ute på äventyr i mina gamla marker och det blev som vanligt, ett par kilometer i sakta mak bakom en dyngkärra. Inga problem med det men jag hade bara glömt bort det. Är faktiskt ute i min gamla skog allt mer sällan. Det känns fortfarande väldigt bekant när man väl är där. Träd växer ju långsamt. Jag däremot jobbade nog lite för fort och dessvärre på egen hand. Men nu är ju skadeläget gott igen.


Träningsveckan återigen störd av resor men jag är ganska nöjd ändå. Allt bättre känsla i kroppen och så har jag ju fått fart på MTBn igen. Det blir en  bra sommar. I år igen. Dessutom ska jag ju shoppa kläder och det är ju en sommargrej.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar