söndag 24 februari 2013

Jubileum - stort grattis!

Insåg just nyss att mitt inlägg från i morse - Energiproduktion - var ett jubileum. Det var inlägg nummer hundra och som vanligt har jag ingen koll på när jag själv ska firas. Nationaldagen kommer jag ihåg samt mina barns födelsedagar. Dock har det inträffat mer än en gång att jag fått kaffe på sängen utan att fatta varför. Jag brukar alltid tacka artigt och mysa, speciellt om det är paket inblandat. Självklart finns det fler dagar vars datum jag skulle kunna rabbla och ha en koppling till men när dagen så att säga infaller är det inte alltid jag är där. Varken eller.

Blommor och annat som tillför kvalitet är viktigt! 


Nu missade jag tydligen helt nummer hundra i min eufori över ett bra liv. Lite typiskt mig. låt oss nu tänka på det en sekund och fundera över siffrornas betydelse. Mina favoritsiffror är 0,1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 och olika kombinationer av dessa. Just talen ett, femton och sexton är centrala och peppande men det är bara på skoj egentligen. Stort grattis till bloggen då och kanske till dig som läser. Och mig. Någon tårta blir det inte, vi festar genom att flytta något tungt ett par meter i stället. Kram.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar