söndag 24 februari 2013

Energiproduktion!

Många talar i termer av att de inte har tid med "energitjuvar" och "folk som sänker dem"" i sina liv. Jag förstår inte ens begreppen. Alltså jag tror jag fattar vad de menar men jag kan för mitt liv inte förlika mig med tanken att ens någonsin ha låtit den typen av verksamhet ha kommit mig nära. Jag väljer mina vänner, mina aktiviteter och tankar på ett sådant sätt som ger mig något. En av mina tänkande FB-vänner (TB) skrev igår; "Tror du att du är där du är av en slump?" ungefär och avslutade med dräpande "i så fall har du fel...". Underbart. Hela igår var en enda lång laddning av nytt uran i mig.

Jag vill ha din produktion i mitt nät!
En vald kombo av träning och vänner som toppades med en lite lycklig slump och ett tokinfall som var det roligaste och mest livgivande jag gjort på länge. Tänk dig själv att le konstant i nittio minuter.....Även om tanken är både genialisk och tidsbesparande så tänker jag faktiskt hålla konceptet internt, men jag lovar att det kommer att ske igen och utvecklas. Så smart så jag blir tårögd.

Tjärn-kraft!

Ingen plats för energitjuvar då, varken hos dig eller mig. Det är ju jättelätt för mig i mitt fria liv att säga men även om du är fjättrad och låst vid ett annat liv - skojar lite med orden... - så har du ju faktiskt en att valmöjlighet hur du ska förhålla dig till vardagen som måste fixas. "Det är ingen slump att du är där du är". Jag är en pojke med en enkel smak - jag vill alltid, jag vill alltid ha det bästa och jag skriker gärna mitt "JA!" högt. Det är mitt recept för att samla energi och sprida den till de som vill ha den. Gå nu ut och gör det och se hur mycket bättre allt blir med rätt inställning. Koppla in dig på det positiva elnätet och pumpa ut det du vill ge oss andra. Jag är där och jag pumpar och pumpar! Kom och käka uran och taggtråd du med, men skippa kryptoniten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar