onsdag 11 december 2013

Bilderblogg heter det väl...?

En hektiskt tid genomlevs. Inte hektiskt otäck utan hektisk bra. De senaste veckorna har jag varit mer borta än vanligt.... :-). Vi har ett bar flow i företagen och jag förbrukar mil, restauranger och ordet i ett bra tempo. Jag trivs med livet, som en vän säger "du utstrålar trygghet", och har lätt att känna mig hemma. Ibland landar man hos ett okänt hotell, ibland hos en familjemedlem och ibland hos en vän. Helt fantastiskt faktiskt. Framförallt när man vet att rutin och brist på utveckling leder till ond grå död.

Så otroligt seriös och allvarlig. Det är inte ofta.
Jag vill med mitt liv lämna ett avtryck, eller många. Mina barn är två, mina böcker kommer förhoppningsvis att bli några till och mina kontakter med dig och dig kommer också att vara något att minnas.

Ica i Växjö. Protein, mums.
Så här har jag haft det den senaste tiden.... en liten bilderbok ur mitt liv.

Jag har varit på Öland...
.... och i Kalmar, på sjukhuset och visat skor...
En del hotell har större kuddar....

Hjälpt en bra kompis att flytta. Viktiga lådor....
Fixat skoutställning. Du vet väl att jag och
kompisarna äger ett eget skomärke?
Julstämningsfix på Baker str.
Lotta på Karlssons fixar min
yviga tonårskalufs.
Kurs i stagefight - kommande karriär inledd.
En del hotell har bättre pool. En del har inte pool.
Det har blivit "ganska" många showtimes....
På en del ställen får man inte köpa diesel.
Statoil Katrineholm - noll poäng
Som bäst 1. Sen till kunden och lite
multitasking på hotellrummet.
Som bäst 2. Mellanlandning en natt och morgon hemma i Nypan. Gym ihop med rätt
 sällskap. Prestigelös träning med ett leende. Hundra!
Men du --> det där var väl lättläst och informativt? Nu ska jag dyka ner i ytterligare en hotellsäng. I morgon bitti tar vi tag i livet igen. Kom ihåg att du kan bli och få vad du vill. Jag har satt mitt sikte. Jag genomför mina ständiga kursförändringar och har det fetaste byten på kornet. Jag går för guld. Kom inte och gör mig besviken och säg att du satsar på silver? 




























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar