tisdag 10 september 2013

En varm septemberkväll. En onsdag i livet.

Men måste det vara spikrakt då? Är enkla segrar värda att vinna över huvud taget? Är resultatet det enda viktiga? Vägen då, den som kittlar, sporrar och motiverar dig? Detta är ett riktigt feel-good-inlägg. Vad hade du förväntat dig från mig? Depp, nederlag och mörka tankar?

Diana Krall - We just couldn´t say goodbye.... 
Klicka, luta dig tillbaka, njut.

I så fall hade du fel. Jag vet exakt vad jag vill och jag är mycket medveten om varför jag vill det. För att jag faktiskt vet. Jag vet så väl. Fakta och erfarenhet leder mig mot mitt mål. Tack för att du läser mig och precis som jag tror på vår kraft att göra bra saker. Det är skönare att vinna om man har fått kämpa för det.

Har du bestämt vad du vill uppnå?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar