onsdag 20 november 2013

War.

Det är alltid som mörkast strax innan det ljusnar.Jag höll på att dö en gång - det tänker jag inte göra om.

Nej.

Igår var det krig och örlog, pest och kolera, åska och drivis samt Rolando the great. Toppa med lite Darth Vader och Thomas DiLeva så är stämningen infångad. Men det var igår kväll. Idag ser vi fram emot kommande EM-kval för herrlandslaget och träning på gymmet för mig. En remarkabel förändring på en natts sömn bara. Tankens kraft är underbar. Och då är det bättre. Bra är alltid bäst.

Ja!

Förmodligen är det så att när du läser det här är jag redan på gymmet. Det är lite så jag funkar. I första ledet innebär även först ut. När vi nu skriver onsdag och alla möjligheter öppna ska du veta en sak. Jag stöttar dig. Yepp, vad du än vill göra. Bara du lovar mig en sak. Att gå för det till hundra! OK? Jag vet att du är som jag, du vill ha det nu, helst rått och bara för dig själv. Deal? Bra, då kör vi benet och de andra kan undra varför det dammar så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar