onsdag 8 januari 2014

Nu är det officiellt. Vi kör.

Japp. Bara så du vet. Nu är det på gång och det kan inte stoppas. Nedräkningen kan naturligtvis stoppas vid behov men det finns fasta punkter som är ristade i sten. Februari och maj blir centrala månader med avstämningar. Jag talar naturligtvis om lagets vår. Ja, det är väl antagligen allas vår, för så fungerar mitt Sverige. Du är välkommen nämligen. I min värld är allting möjligt, alla kan och alla måste ta sitt ansvar. Sedan är det fortfarande för en del personer ett stort steg att göra det. Alltför stort.

Ta steget!
Vi i laget, gruppen, teamet kommer att kämpa med träningen. Den energi som skapas i ett lag är oförstörbar, det är därför jag är en lagspelare. Efter höstens fokus - medvetet eller inte :-) - på cykel kommer träningen att breddas. Jag ska breddas. Upptill men mitt på ska det bli tvärtom. Mera styrka men det måste även bli mer fokus på löpningen igen. Jag tvekar att skriva det men jag tror att jag saknar den. Har ett lopp nu i slutet på januari i Stockholm men det får bli mera av myskaraktär och en startgrej.

Mys.
Metoden att följa upp med tester ska utvecklas. Jag har gjort ett par kroppsmätningar och körde under fjolåret lite Cooper, men nu ska vi göra det lite mer genomtänkt. Alla mål i livet ska kopplas till resultat som kan mätas. Då kan du komplettera resultatutvärderingen genom din känsla med fakta. Igår hände det alltså. Dubbelt. Samtidigt. Jag blev frisk och kunder träna och därmed begicks vårpremiären! Större, tyngre, smalare, fittare (!), gladare, bättre, snabbare och ännu mera Patrik för er att njuta av helt enkelt. Det är vad jag ska fixa till! Att du är med det vet jag. Tack för det. Kom nu så går vi ut och bjuder världen på lite glitter och kramar!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar