måndag 3 mars 2014

Min sanning.

Min sanning är möjligen din sanning. Min sanning kan i enstaka fall vara ren rama lögnen för dig. Du kan vara en del av min sanning men det behöver inte vara så. Din sanning kan vara rätt för dig och mer eller mindre obegriplig för mig. Men bägge två måste ändå få finnas. En bild av vår värld från en annan planet - helikopterperspektiv - ger säkert oss båda rätt. I Patriks Sverige måste det finnas plats för bägges. I Patriks Sverige får man och måste man.

För mig och mina vänner....
Om man inte så dör verksamheten på sikt. Jag upplever just nu en bra tid. Solen och vännerna går i tid även en måndag och det är lysande. I morse när jag använde trägolvet på bästa sätt sken solen nästan in - grannhuset var i vägen - och det var härligt ljust över Baker str långt innan klockan slagit arbetstid. Vi är i en härlig tid med all utveckling på gång. Att "våren kommer att bli episk" är så sant. Jag vet varför. Jag har byggt en situation som verkligen pekar framåt och där jag bjuder in dig och dig som fattar att vara med.

Välklädd VD klar för jobbet.
Stora och små möten, planerade eller spontana, lyfter. Lite nytt, lite comeback och mycket utveckling. Det är inte förändringens vind som blåser. Det är den enda vinden som blåser. Det är utvecklingens vind. Jag är glad att du är med. Kom tillbaka när du vill. Jag står här och pekar. Precis som du kan förvänta dig. Låt oss nu gå ut och glittra lite för dem som saknar eget glitter.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar