tisdag 11 mars 2014

Vissa dagar är det så mycket lättare....

Som idag. Försommar ute och jag pigg och giftig. Du vet det där med varningstext. Det gäller idag. Fast det är egentligen inte det. Jag har tänkt, anlyserat och kommit fram till att det är bra. Inatt har jag tom tänkt när jag sovit. Jag vet det eftersom tankarna hängde kvar några millisekunder när jag vaknade. Vad jag tänkt?

Vår! Baker str - platsen som jag kallar hemma. Det
mesta är bäst på morgonen.
Att jag blir så glad för alla du som valt att vara nära mig. Alla du som går omkring nära mig som vandrande wifi-hotspots av feel good. Alla du som stöttar mig och blir stöttade, peppade och glada av att jag finns nära dig. Det funkar liksom så bra åt bägge håll.

Vår! Inte något att avla på med de generna? Nåja, två
har ju blivit riktigt bra, vi får se om det blir fler :-) .....
Jag väljer dig för din egenskaper. det är ju helt klart. Varför du väljer just mig är fullständigt omöjligt att förstå. Men det gör inget, jag tycker om det. Vi går mot en bra period i våra liv. Framtiden, där allt är möjligt och vi kan göra och bli precis vad vi vill. Välkommen som min vän. Väldigt välkommen. Bland alla du så vet just du att du är just du. Värdefull. Kom nu, vi har lite att bygga! Ett land, till exempel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar