torsdag 20 mars 2014

Där det finns hästar finns det brudar!

Eller hur kan man annats förklara att jag faktiskt gjort en praktiserat i ett stall på Örebrotravet? En väv säljer sin motorcykel just nu och den är i bra skick. Det var nästan så jag funderade på att köpa lite hästar. Men insåg det felaktiga i att bara rusa iväg, Missförstå mig rätt nu, jag är spontan men oerhört välplanerad. Och har mina mål. MCn har två hjul och det har även en annan sak på önskelistan över kommande investeringar.

Fuck yeah!
Det skulle nog inte vara jag med hjälpmotor så jag sparar pengen nu och letar efter den perfekta hojen i stället. Vilken det nu blir. Höll en i handen som vägde runt sex och hade ett kilopris på sjutusen eller så. Hmmm. Som en sämre bil. Fast man får mer träning på cykeln! Träning ja, sitter här med morgonkaffet och ska iväg till gymmet strax. Det blir några timmar i veckan som gör nytta. Någon som var sjuk en vecka sa "Kors vad tid man får till annat när man inte är på Sunlight med dig hela tiden...".

En vanlig syn.
 "Kors vad tvätt det blir när man tränar hela tiden...!"


Tänk så tokigt man kan börja tänka när man är sjuk och inaktiv! Låt oss nu gå ut och göra detta till den bästa torsdagen någonsin. Mål, träning och resultat ger resultat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar