söndag 2 februari 2014

Det är svårt att stoppa ett lok som brinner!





Jag är ett lok.


Eller möjligen ett batteri. 

Men det spelar ingen roll egentligen, budskapet går fram ändå. Jag är svårstoppad och tycker om att vinna i det långa loppet. Oavsett sport. Och jag älskar att se dig åka med, det ger faktiskt mer tillbaka än det kostar. Så häng gärna på. Två har roligare och fyra kan möjligen vara ännu bättre. Utan att det blir för mycket fredagskänsla här i bloggen så kan vi väl säga att det beror mycket på vilken gren vi ska utöva. Som i allt annat är jag nyfiken även i idrott.

lok.....
Jag tänker nu ta tillfället i akt och berätta hur bra jag är och hur det påverkar dig som vill och vågar. Du kan kasta ankar, gå ner i stormskyddsbunkern eller sluta läsa. Men om du vågar stanna så kommer det. Nu strax. Fortfarande kvar? OK, jag är ruskigt bra och sprider det till dig för att du och jag är lika. Jag är målmedveten och driftig och vågar sprida budskapet att jag kan allt jag någonsin vill. Du är likadan, du kan allt och är bra. Du behöver bara en trigger för att våga outa det till världen du med. Jag brinner för vinnare och är din trigger. BAM, du kan!

look...
Två är starkare som lag och i vissa grenar är fyra starkast. Patriks Sverige kommer att blomstra med dig och mig och alla andra som är bra och vågar visa det. Den onda gråa döden undviker vi genom att göra. Genom att kämpa för det som är viktigt för oss, för dig. Vi har alla våra egna mål men ibland sammanfaller de och då tar det fart i kolkällaren. Kram för att du läser, inspireras och tänder mig att göra mer och bättre. Vet du vad? Jante är dödast.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar