onsdag 5 februari 2014

Att förändra för att utveckla.


Mors, jag vet inte om det bli bättre eller var vi landar mer så här gör vi. Vi utvecklar. Stillastående är tillbakagång. Big time och every time. Jag har sett så mycket ond grå död runt omkring. Den har tom indirekt påverkat mig. Jag har klarat av den. Andra inte. Vi gör en förändring. Mer blogg för folket och mina galna vänner!

Tack, till just dig!
Har funderat på det lite granna. Vi är ju många som använder FB, en miljard eller så. Vi använder ju alla systemet lite olika. Glad, sura eller bara vara är skepnader som vi kan anta när vi helt utan bromsklossar kan uttrycka oss. En av mina kontakter anger att "facebook är inte min huvudsysselsättning för närvarande" och det är ett uttalande som ibland retar mig. Jag lägger ut rätt mycket.

Älskar hotellivets service. Skulle sy i en knapp och pillade
upp syskrinet men blev sugen att hitta på annat.
Mycket av det är ren skit - alltså kul bilder eller korta åsikter och ibland mat/vin-bilder - en del gillar det och andra gillar det förmodligen inte. Det finns ju ingen ogilla-knapp. Om det fanns det skulle jag få den feedback jag vill ha. Är det bra det jag tycker/skriver/gör? Inte för att få en massa cred, det får man ju ibland i form av alla gilla utan för att verkligen se om ni är intresserade så ska jag försöka att skriva mer om mitt liv och viktiga ämnen i bloggen. Det ger mig dessutom utrymme att leka i text. Långa texter på FB är det ingen som läser.

Det är ju så här ni vill ha mig! Kom och plocka bara.
Om du törs.... det är lite vanebildande.
Vi får se hur det går, jag ska minska på onödiga kommentarer och tjafs iaf. Jag behöver ju faktiskt inte kasta ur mig "God fredag - pepp, pepp" eftersom du både vet att det är fredag och att ångloket är peppat och älskar dig. Det blir mer kvalitet i form av dagbok, livspepp, utveckling och träning men i bloggen. På så sätt skriver jag för dig som verkligen vill läsa och utvecklas. Bättre tycker jag - vad tycker du? Kram om du hänger kvar, annars "skit i det då". Och dessutom stör jag ju dig inte. Dessutom blir det mer bilder. På mig - muhahhaha....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar