torsdag 1 november 2012

Lite som Jesus, igen!

Inte min - men snygg! Ett mål!
"Alla talar om honom men ingen har egentligen sett till honom...."

Lite så förstår jag att du känner käre läsare. Nu är det inte min huvudsysselsättning att skriva blogg - det skulle kanske vara roligt om man kunde leva på det. Men inte just nu. Livet utvecklas och nya saker tar plats. Jag jobbar, skyfflar barn - bara ett och dessutom ganska vuxet numera -  ibland och har inte haft TVn igång på tre dagar. Annars kan jag berätta för dig att träningen rullar på, jag tycker allt bättre om resultat på vågen och kanske ännu mer om man börjar titta lite mera noga. Något håller på att bryta igenom här och där.



Ständigt utvckling, Patrik, ständig!

När det gäller mål så har jag faktiskt lagt mycket tid på att utvärdera en nyhet och det är oerhört intressant. Man ska ju alltid kunna omvärdera och lägga till eller dra i från vad man planerat. Det har jag ju sagt till dig tusen gånger. Din planering (dvs hur du ska leva ditt liv) måste vara dynamisk och hela tiden kunna utvecklas.  Tänk annars - skulle du vilja tacka nej till allt nytt och leva grå-grå-grå... Nä. Dock ska du alltid bära med dig erfarenheter och annat som är bra. Annars är mitt enkla råd att våga ta steget.



Jag funderar på att skaffa hamster tex. Vem vet vad det skulle kunna göra för mitt liv?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar