fredag 28 december 2012

Vårkänslor!

Planeringen av våren fortsätter och till 31/12 ska den ju vara klar i grova drag. Ja - våren börjar ju 1/1 om inte förr! Bollar en del mål med min träningskompis och det känns helkul. Man får input när det gäller fysiska värden - siffror, tider och mått på ett bra sätt. Jag är en duktig ensamvarg men ännu bättre lagspelare.




Idag är det dock en mellandag - naturligtvis med två träningspass inbokade - där jobbet får sin tid. Som egenföretagare så har man frihet under ansvar. Kunderna ger dig betyg hela tiden och det är det mest stimulerande som finns - kontinuerlig feedback. Numera spelar det inte så stor roll när du arbetar, det viktiga är vad du levererar. Det präglar hela mitt liv.




Jag kan och får jobba till tolv en kväll eller en hel helg. Men jag kan också träna varje lunch eller åka hem till en kompis och ta en kopp te på eftermiddagen. Jag skulle inte vilja ha det annorlunda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar